Известие

Collapse
No announcement yet.

части от турбото в двигателя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Аз коментирах диагнозата на 'специалистите' от братска Великобритания. Твоя пост го разбрах
    Ок, сори ако има нещо.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #17
      А тази верига подлежи ли на ремонт или се сменя?
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

      Comment


      • #18
        Сменя се задължително с нова.Давам ти и линк със снимка,как изглежда гадината.
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...696#post484696
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #19
          Сменя се комплект цялата помпа - веригата + кожуха. Върти ми се сума от около 700-800 лв в главата. Пинко беше писал за нея някъде. Даже май беше в ланча форума. Освен това не съм сигурен дали не се налагаше и да се вади двигателят от коша.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            За това карайте с хубави масла. И не си мислете че селенията е най доброто масло, особено за дизелите.
            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
              За това карайте с хубави масла. И не си мислете че селенията е най доброто масло, особено за дизелите.
              За веригата на маслената помпа едва ли има чак такова значение с какво масло се кара колата Селения може да не е най-доброто, но определено върши работа.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                Колеги и моята като загрее почва да трака много от към дясната страна като е студена си мърка като загрее почва да трака точно като разхлабена верига от тая помпа маслената ще да е. Аз си го обяснявам че като загрее маслото става по рядко а и веригата се разтяга и затова трака повече. Ще си карам така то 700 800 лв излишни нямам
                Alfa Romeo 156 Sportwagon 2003 facelift2 1.9jtd 115Hp++
                Opel Corsa B 1.4 60hp
                Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4JTD 136hp+ 6 speed gearbox 2000г. Ex
                Ford Escort 1.8 D 60Hp 1992г. ex

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  За веригата на маслената помпа едва ли има чак такова значение с какво масло се кара колата Селения може да не е най-доброто, но определено върши работа.
                  То и М10 Д върши работа , но нали всики карате -караме като на състезание . Затова и като загрее се чува повече .Масалцето си губи качествата.
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #24
                    Аз не знам да има масло, което да има непроменливи качества при различни температури. Мазилните качества се губят при доста по-екстремни температурни натоварвания, които не могат да се постигнат с едно-две 'изпръжвания' на дизелака до 3500 оборота
                    Иначе аз ти гарантирам, че М10Д си има достатъчно добри свойства да маже дизеловия двигател . Употребата на добри масла при дизелите е препоръчителна най-вече заради турбината - там температурните натоварвания са по-сериозни, но това си рефлектира само върху нея. На маслената помпа и е все едно
                    Last edited by trustworthy; d.m.y г., 14:45.
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #25
                      Днес смених маслото,наляхме Castrol Magnitec 10W40.Първите ми впечатления са много добри,тракането осезаемо утихна.За сега ще карам така 2 месеца докато се прибера към края на август и ще си търся верига в БГ.Тук се предлага само от официалните сервизи на Alfa Romeo,но не съм още питал за цената защото ме е страх какво ще ми кажат.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X